Verzendingen

Uw bezorging

Het Perzisch Tapijtenhuis bezorgt alle producten gratis bij u thuis, het maakt niet uit hoe groot of zwaar ze zijn. Onze logistiek afhandeling doen wij in sommige gevallen zelf maar gaat meestal via onze partners PostNL of DHL. De gemiddelde levertijd op onze tapijten uit voorraad is 2-3 werkdagen en alle andere producten 1-2 werkdagen. Mocht dit onverhoopt anders zijn, zullen wij tijdig contact met u opnemen.

Bij iedere bestelling zullen wij u een Track & Trace nummer sturen, hierdoor kunt u uw bestelling volgen en weet u wanneer deze geleverd zal worden. Wanneer wij het artikel zelf bij u komen leveren nemen wij telefonisch contact met u op voor een afspraak.

 

Wat is Track & Trace?  

Track & Trace is een handige manier om uw pakket of zending te volgen. Door het invullen van een nummer en een postcode op deze pagina bent u direct op de hoogte van de verzendstatus van uw pakketzending. U als ontvanger van een zending kan een pakket volgen met Track & Trace. Na een paar handelingen weet u precies waar uw pakket zich bevindt. U ziet het ook als de zending al onderweg is naar het uw afleveradres.

 

logo DHL.bmp

 

Leveren op ander adres

Het is natuurlijk ook mogelijk om uw producten af te leveren op een ander adres. Mocht u overdag niet thuis zijn kunt u het product bijvoorbeeld ook op uw werk laten afleveren. In het bestel proces heeft u 3 keuzeopties namelijk : 1. afleveren bij u thuis  2. afleveren op een ander adres  3. zelf afhalen in de winkel.

 

Bezorger gemist ?


Heeft u de bezorger gemist ? U kunt via uw Track & Trace uw bestelling opnieuw volgen, uw artikel zal de volgende dag weer bij u worden aangeboden.

 

Zelf afhalen


Wilt u liever uw bestelde producten afhalen in de winkel ? Dit is mogelijk, wij komen graag in contact met onze klanten. Let wel goed op bij de levertijd van het artikel of dit mogelijk is, hier staat dan aangegeven "zelf ahalen" u kunt in dit geval uw product de zelfde dag nog bij onze winkel afhalen. Uiteraard is het ook mogelijk om producten die wij niet direct in onze winkel op voorraad hebben af te halen in onze winkel, hiervoor hanteren wij dan een korte levertijd (zie levertijd van het artikel) op. Zodra wij dit artikel weer op voorraad is bellen en / of mailen wij u dat uw bestelling klaar ligt.

 

Retour sturen


Mocht u niet tevreden zijn over uw artikel ? Stuur ons binnen 7 dagen na levering een mail met uw gegevens dan nemen wij contact met u op. Vanzelfsprekend verwachten wij bij het retourneren dat het artikel in nieuwstaat verkeerd en niet gebruikt is.